Sommerjobb i Kroa 2024

Av: Admin  |  Publisert: 3. mai 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Søknadsfrist 10. mai 2024

Vi øsker å utvide åpningstiden i Golfkroa på hverdagene og søker dyktige ståpå-medarbeidere.  Det er en fordel om du er golfinteressert.
Perioden gjelder i første omgang fra nå og ut juni, med mulighet for utvidelse til sesongslutt. Arbeidstiden ut juni vil være mandag, tirsdag, torsdag og fredag i tidsrommet fra kl 16.00 til senest kl 20.00, avhengig av vær og booking. Fra 1. juli vil arbeidstiden også gjelde på dagtid. Det er aktuelt å ansette flere som da deler på vaktene.

Jobben innebærer hovedsakelig:
Å være blid, serviceinnstilt, sosial og omgjengelig ovenfor våre medlemmer og gjester.
Fylle på varer og holde det ryddig.
Betjene Golfbox og kassasystem.
Være fleksibel og innstilt på å kunne hjelpe til også med andre arbeidsoppgaver.

Det vil bli gitt opplæring i booking og kassasystem.
Lønn etter avtale.

Er dette noe for deg, eller du kjenner noen som passer til dette, send søknad på mail til:  post@aalesundgk.no   emnefelt "Golfkroa 2024", eller ta kontakt med styrets nestleder Ståle Eikrem mobil 90010934 for mer informasjon.

Søknadsfrist: 10. mai 2024

Ålesund Golfklubb